Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Ինչո՞ւ են գնումներ կատարում մարդիկ

Ինչո՞ւ են գնումներ կատարում մարդիկ
07.02.2017 | 11:56

Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվելու է դասընթաց` «Էմոցիոնալ վաճառքներ» թեմայով: Դասընթացի հեղինակն է «Ayvazyan & Partners» բիզնեսի կառավարման և զարգացման կազմակերպության կառավարող գործընկեր, բիզնես-փորձագետ ՎԱՀԵ ՌՈԲԵՐ ԱՅՎԱԶՅԱՆԸ: Թվում է, ըստ էության, մենք տրամաբանությամբ են գնումներ կատարում` հաշվի առնելով ապրանքի գինը, որակը, նպատակահարմարությունը և այլն: Սակայն փորձագետը նշում է, որ գնման որոշման կայացման մեջ տրամաբանությունը առավելագույնը 25-30 տոկոս է, մենք գնում և վճարում ենք կատարում էմոցիաներով:

«Վաճառքը հարաբերություն է մարդու և մարդու միջև, հետևաբար վաճառքը պետք է իրականացնել` ուսումնասիրելով ու ճանաչելով մարդուն, նրա վարքագիծն ու էմոցիաները: Դասական դեպքերում հաշվի են առնվում մարդու ազգային, կրոնական առանձնահատկությունները, սեռը, տարիքը: Շատ ավելի մեծ նշանակություն ունի, թե հաճախորդն ինչ է սիրում, ինչ նախասիրություններ ունի, ինչն է նրան ուրախացնում, հաճույք պատճառում, հոգսերը թեթևացնում: Վաճառքում և սպասարկման մեջ իրական հաջողության հասնելու համար պետք է սիրել հաճախորդին, հասկանալ ու ճանաչել նրան»: Փորձագետը նկատում է նաև, որ մարդիկ սիրում են շփվել, հաղորդակցվել, դրա համար կան սոցցանցեր, որոնք ունեն իրենց յուրահատուկ գույնն ու ֆունկցիաները` հավանել, մեկնաբանել, կիսվել-տեղեկացնել. «Այս ֆունկցիաները պատահական չեն ընտրվել, հարմարեցվել են մարդու նախասիրություններին: Նույնը պետք է վաճառելիս կիրառել: Օրինակ, օնլայն վաճառքի դեպքում ի՞նչ գույն պետք է ունենա գնում կատարելու կոճակը, ի՞նչ պետք է գրված լինի` «Ընտրիր հենց հիմա», թե՞ «Ընտրել», «Պատվիրե՞լ», թե՞ «Պատվիրիր»: Կամ կոճակը ձա՞խ կողմում պետք է լինի, աջո՞ւմ, թե՞ մեջտեղում, ինչքա՞ն տարածք պետք է զբաղեցնի և այլն»:


«Արդյո՞ք սպառողը չի տուժում, երբ ճանաչում ու կառավարում են նրա էմոցիաները» հարցին ի պատասխան զրուցակիցս ասաց, որ հաճախ մենք գնում ենք ապրանքներ, որ մեզ պետք չեն. «Կանանց մեծ մասը իրենց զգեստապահարանում ունի բավականին շատ հագուստ, բայց կրում է մեկ-երկուսը: Մնացածը ինչ-որ պատճառով չեն հավանում, թեև գնումը կատարելիս և վճարելիս այդպես չեն մտածել: Մյուս կողմից, սպառողը կարող է տուժել, երբ որևէ կարևոր և անհրաժեշտ ապրանք դեռևս չի գնել, ձեռք չի բերել: Ե՛վ գումարը, և՛ վճարելու որոշումը հաճախորդինն է: Վաճառքի ժամանակ ոչ ոք ոչինչ չի պարտադրում»:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ
Հ. Գ. Վահե Այվազյանի «Էմոցիոնալ վաճառքներ» հեղինակային դասընթացը տեղի կունենա «Մոսկվա» կինոթատրոնում, փետրվարի 25-ին, ժամը`14:00 - 19:00-ին: Դասընթացը վաճառքի և մարքեթինգի մասնագետտների համար է, և նրանց համար, ովքեր հետաքրքրված են գրագետ վաճառքներով, ձգտում են հասնել հաջողության: «Էմոցիոնալ վաճառքների» մասին Հայաստանում խոսվում է առաջին անգամ:

Դիտվել է՝ 3528

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ